Marka boksu ma znaczenie, czy może parametry?

Nie rób tego błędu, nie kierują się marką a parametrami. Choć jeżeli
marka jest znana to jakość bagażnika powinna być wysoka.
Unikaj tanich boksów, tanio kosztują (do 700zł) i szybko się psują
co prawda są wyjątki jak zawsze.

Najważniejsze dwa parametry jakie masz dzisiaj do zapamiętania:
1) Max obciążenie dna boksa (75kg),
2) Max prędkość z jaką możemy się poruszać (130km/h).

Każdy producent (Thule, InterPack, Taurus) produkuje sprzęt wysokiej klasy oraz niższej – ekonomicznej, wykorzystując magię marki do przyciągnięcia klienta.

Jak rozpoznasz boksy ekonomiczne?
1) Max obciążenie dna boksu (50kg),
2) Max prędkość podróży (110-120km/h).

Na  fotografii powyżej boks firmy Taurus w wersji ekonomicznej. Mocowanie do belek przy pomocy cybantów „U”. Bagażnik kształtowany z cienkiej płyty, dno boksu bez wzmocnienia belką stalową. Wszystko to powoduje iż konstrukcja jest głośna na nierównościach. Zbyt duże, częste, przeciążenie dna boksu powoduje nadmierną pracę oraz pękanie konstrukcji w miejscu spoczynku na belkach (pojawiają się białe kreski świadczące o przeciążeniu). Dociągnięcie śrub na cybantach powoduje odkształcanie dna boksu , czyli szybsze zużycie plastiku.

Pamiętaj że samochód z bagażnikiem bazowym oraz boksem
podnoszą twój samochód o ok 60cm.

Pozdrawiam

Augustynowicz Paweł

www.gustawtravel.pl, www.sprzedajbagaznik.pl