Od zawieszenia przyczepy oraz sztywnej konstrukcji zależy jak będzie ona wpływać na komfort użytkowania. Aktualnie ze względu na cięcie kosztów producenci wykonują konstrukcję z ceowników, często widać to gdy popatrzymy na dyszel przyczepy. Burty z blachy aluminiowej nitowane do boków zmniejszają wagę oraz sztywność.

Na zawieszeniu też się oszczędza. Najczęstrze rozwiązanie to oś skrętna, poźniej resory, resory z amortyzatorem i na końcu wahacze lub oś wleczona na amortyzatorach i sprężynie (najlepsze rozwiązanie). Przyczepa z takim zawieszenim jest znacznie droższa ale komfort użytkowania od pozostałych zawieszeń, nieporównywalny.

Przyczepa na pełnym zawieszeniu nie podskakuje na nierównościach nie słychać jej na haku, załadowana na maksa „słucha się” samochodu, nie przenosi drgań na ładunek.

Sztywna konstrukcja przyczepy z profili zamknęitch powoduje iż w najczarniejszym scenariuszu przyczepa zawsze zachowa się jak należy..

Zakładam że jeździłeś już wiele razy z przyczepą na różnych zawieszeniach. Zapraszam Cię do testów naszych przyczep na pełnym zawieszeniu. Proponuję tobie bezpłatny wynajem przyczepy na dobę. Jestem ciekawy twojej opinii. Opowiedz o zaletach i wadach naszych przyczep.

Odbiór i zdanie przyczepy w Raszynie, Jaworowa ul.Promyka 1a
Rezerwacja: tel .504 648 158